FB© is ROCK: Ki gondolná...
renton blogja

szombat, november 03, 2007

Ki gondolná...

4 megjegyzés:

(ary)komate írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
(ary)komate írta...

"Senki nem ért semmit
A nőm például engem
Az orvosok a halált
Minden milyen csendben
Veszi tudomásul
Hogy nincsen megértve
Vagy megvan, de mit is mondjon
Az értő a fényben
Senki nem mond semmit
Júdás is csak csókol
Jézus visszanéz rá
Mindent tud a csókról
Beszél aki keres
Hallgat aki talál
De senki nem ért semmit
Az orvosok a halált"

/Kispál/

köszönöm. de úgyis (úgysem) érted. a lényeg a lényeg.

Névtelen írta...

miért törölted a bejegyzést? nem is én írtam. hm?

(ary)komate írta...

én töröltem, amit már beírtam.
egy sort javítottam.
sajnos hsz. szerkesztési opció nincs. csak törlés.
így oldottam meg ennyi.
- no comment - /plíz/