FB© is ROCK: Hát, gondolkodtam
renton blogja

szombat, november 17, 2007

Hát, gondolkodtam

miként lehetne kimérten beszélni a link alatti klippről. A produktum végül versírásra késztetett. Szerintem mégcsak nem is lett durva.

Figyeljenek jól hát a kicsik és a nagyok,
Mert ekkora gány, újgazdag illúziókkal kibaszott
Állsztárságra hajtó szerencsétlen grafikussal kifingatott
Faszságot még biztos nem láttatok.

Csézy - Általad vagyok (avagy A Burzsoá Pop örök)

(Még csak annyit, hogy a faszomtudja hányszázezres karóránál megharaptam a távirányítót.)

2 megjegyzés:

Pötyi írta...

igazán írhattad volna, h halkítsak a hangfalon mikor elkezdem hallgatni.
halára rémültem...
mi volt ez a kezdő vonyítás?
határozott kezdés, mi?

ez volt a kedvenc részem:
"tőőőled ez a csepp ma óóóóceán"
:)

Névtelen írta...

Nem mertem végignézni....