FB© is ROCK: 11 szám
renton blogja

vasárnap, november 04, 2007

11 szám

Összefűztem 11 dalt, amit mostanában nagyon szeretek, és csináltam belőlük egy "Blogos Best of"-ot. Persze, most mondhatjátok, hogy tök aranyos a srác, pofozgatja itt a szart lelkesen, de szólni kéne neki, hogy a bab az semmiképp sem rántotthús. Nem azért csináltam, hogy hajj, de népszerű legyek. Egyszerűen azt képzelem, hogy aki eljár ide, az kíváncsi lehet arra, miket hallgatok szívesen. Tekinthetjük "podcast"-nak is ezt a dolgot. És ha már megosztom őket, gondoltam nem hagyom ki a poént, mintha ez egy külön lemez lenne, borítókkal, tokkal vonóval. Jó szórakozást annak, aki bevállalja. A teljes lemez és a borítók letölthetők innen (bigupload.com/download_frame.php?id_file=NNACANPB13).

5 megjegyzés:

_original írta...

nem is tudom honnan támad ilyen nagyon jó ötleted, h a blogodnak jelenjem meg válogatásalbuma??!!!! :)

_renton írta...

Ezer hála Original! Megemlítem majd a neved a Grammy díjátadón! :)

(ary)komate írta...

szuper.
jót tett az imázsnak. a látogatottságod ezennel nőni fog, tuti.
teccenek a számok.
de a jogi dolgokat valahogy próbáld kiküszöbölni. ne legyen ennyire egyértelmű, hogy az adott fájlokat te töltötted fel.
én csak jót akarok. de ha gondolod, cseszhetsz rá. ;)

_renton írta...

Basszus, nem raktam bele Pluto-t, pedig az tök zsír... :( a mapez szám után képzeljétek oda a Rakparton című számukat www.plutozenekar.hu

Névtelen írta...

...egy rejtett álmom vált valóra,amiről még én magam sem tudtam...éreztem én, hogy megéri olvasni a blogod...
Pistu