FB© is ROCK: Jelentem (még egy katyvasz)
renton blogja

szombat, november 03, 2007

Jelentem (még egy katyvasz)

úgy öt perccel ezelőtt véglegesen megutáltam a kisregényem, amivel minimálisra csökkent az esély az akármikori befejezésére. Kicsit sajnálom, igyekszem azért még nekiveselkedni párszor...
Aztán kétségbeestem, hogy az előbb mindenki lelépett msn-ről, hülye szombat este, menj a francba.
Rég volt ilyen, de nem hiányzott. Elég volt csak beleolvasni. Semmi másra nem vágyom, csak, hogy elszánt legyek valami iránt. Nem is. Megszállot. Az akarnék lenni.
Voltam ma nyelvjárást gyűjteni. Ez itt egy nyelvjárási szempontból tök érdektelen részlet.
Egyszerű leszek, mintha 5 éves lennék. Árad itt valami általános, masszív kegyetlenség. Átitatja meg körülveszi a dolgokat. Van az a fele ugye, aki nem vesz tudomást róla. Ők templomba járnak, nézik a Jó ebédhez szól a nótát, a fiatalabbak szép klippeket a zenetévén. Van, aki tudomásulveszi és tesz dolgokat. Most mondjam azt, hogy hajt. Olyan nincs, hogy valami hajt. Csak az van, hogy te hajtasz. Ez a szép. Ez a "részvétlen szépség". És van, aki tudja, de vesztére. Mert (egyszerűen, mint egy ötéves) nem okosabb mint egy ötödikes. Butább. Ez a félelmetes. Ezek kiabálnak, meg sírnak. Ezek sokszor blogot is írnak.
Ezennel a blogvilág virtuálhajfürtös Kozsójává avanzsálom magam és csak kiteszem ezt a kurva idézetet, nem bírom megállni:

"csak daloljunk, bár nem értjük, és meritsünk és üritsünk; úgy sem tudjuk abbahagyni; és daloljunk, bár nem értjük, mert különben némaság van, és a némaság oly félős! néma, rengeteg sötétség: a sötétség nem beszél -"

Babits: Danaidák
1910

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem erröl volt szò...mihez fogok illusztràciòt csinàlni???? steve

vellras írta...

nosezek a kibaszott szombat esték engem is megőrjítenek csudamód de faszomivanul!
lányok, most felejtsétek el amit leírtam.

(ary)komate írta...

a kozsó meg a blog, meg a nemtom mit kezdjekavilággal.
hát ez van.
faszom