FB© is ROCK: A blogvilág Kozsója visszatér
renton blogja

kedd, november 06, 2007

A blogvilág Kozsója visszatér

Sárgák voltak az ablakok, és leesett az összes levél, a ház mögött a felhő sötétkék volt, és be akartam jönni, hogy írjak róla. Úgyse tudtam volna írni róla, nem lehet, de mégiscsak bejöttem, meg belekezdtem, mert perszehogy ez a weblap csak azokért van. A sáros levelekért meg a sárga ablakokért este. Keresni egy nem létező hangot, ez megy, mondhatnám "így megy ez". Amire legjobban akarunk hangot találni az megy a legkevésbé, és mennyire kifacsart, érdektelen és kiábrándító tud lenni egy szeretlek vagy egy hiányzol. Nem neked kiábrándító, neki. A cél, hogy minél több pillanat legyen, amikor te kívül vagy, muszáj, hogy harmadik vagy sokadik legyél. Nocsak, zen-buddhista lettem. És csak akkor fogod tudni, hogy akármennyire is érzed, mekkora fasz vagy, ha azt mondod, szeretlek. Szeretni nem úgy kell, hogy szeretsz. Valahogy máshogy kell. Ez biztos.
hát
Nemsokára megöl az infantilizmusom.
mellesleg
"Nem is csoda, ha olyan dulakodás volt a jegyekért az E-kamara elõtt, mint a nyolcvanas években a banánért a boltokban karácsonykor." (http://www.index.veszprem.hu/cikk.php?id=16094)

Nincsenek megjegyzések: