FB© is ROCK: Persze, hogy
renton blogja

kedd, szeptember 11, 2007

Persze, hogy

én ezt nem olvasnám el a helyedben
infantilis vagyok, az teljesen nyilvánvaló, dehát az nem baj, mindenki infantilis lett, az egész világ az. A legmegnyugtatóbb, legbékésebb pillanataink azok, amikor megölelhetjük Mogyorót a Medvét Katicás Bugyiban, (Legyen mit) megrendelhetjük amerikából azt a talicskaszerű fura játékautót, (státuszszimbólum, plussz valami pótlék, ami kiskorunkból kimaradt) vagy Kindertojást vehetünk heccből ajándékba a haveroknak (leárazták a tequilát, maradt pénz.)
Én aztán tényleg vállalom, hogy ölelgetem Mogyorót, utazok a taligán, és izgatottan bontom a műanyag tokokat. Az most mellékes, hogy ezek hamis illúziók. Hülyeség. Nem is erről akartam írni. Az infantilizmus mellékes. Arra kérnélek benneteket, hogy írjátok ide, hogy nem vagy őrült. Mindegy, hogy miért. Majd egyszer azt is leírom. Ti, akik ismertek... Légyszi írjátok ide, hogy "Feri, nem vagy őrült, normális vagy."
Na jó, mégis. Abban az értelemben, hogy ugye képes tudok lenni arra, hogy a problémákat ésszerűen kezeljem, és ne tartson senki betegnek (mert úgy érzem valakiben messze ez épp kezd megfogalmazódni.) Nem vagyok beteg. Hülye vagyok. Mindenki hülye. De ugye nem vagyok beteg...
persze, amíg ilyeneket (fos) írok, nem lesz jobb
Egy rossz pont attól, aki nem akar itt lelkieket látni. Akik a számba akarják nyomni a mellüket, hát azok most nem tudom mit gondolnak.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem vagy őrült!!!

Névtelen írta...

nem vagy őrült!

Névtelen írta...

Feri, nem vagy őrült, nem vagy normális.

Névtelen írta...

*rentonbloja-terápiás beteg ül és szépen, artikuláltan skandálja a doktorbácsi által beadott szöveget*
Feri, nem vagy őrült....

Névtelen írta...

szerintem őrült vagy, de azért szercsizlek