FB© is ROCK: Felajánlanám
renton blogja

péntek, szeptember 14, 2007

Felajánlanám

az elmúlt hónapok bágyadt, szétcsúszott sóhajait, szélerőmű meghajtás céljából. A legszolídabb becslések szerint is legalább egy hétig vidáman világítanának tőlük a Nárcisz utca lámpái.
aztán
Keresek egy nagyon határozott, céltudatos, megszállott, szenvedélyes embert. Szükségem van egy ilyenre. Nekem egyszerűen muszáj, hogy legyen mellettem egy ilyen... Az, hogy én az vagyok-e, most nem érdekes.
Ja és szeressen. Vagy legalább bírjon.

3 megjegyzés:

gabi írta...

legalább bírlak. határozott:10es skálán 6,5; céltudatos: na ez nem; megszállott: bizonyos dolgokban,de ezt szeretném inkább kinőni; szenvedélyes: talán ez rám illik :)
kellek?

_renton írta...

legalább?

Névtelen írta...

Én szeretlek feri, de a céltudatos az nem én vagyok, bocsi...