FB© is ROCK: Kerty party
renton blogja

szombat, szeptember 01, 2007

Kerty party

Janó
Te jó voltál matekból?
Én
A legkevésbé sem. Miért?
Janó
Trapéz alakúra szeled a rántotthúst
Én
Ja, a trapéz az más.

Mellesleg... Őszintén örültem a rántott karfiolnak, mert már rég ettem, és nagyon szeretem. Komoly. Hasonlóképp fokozta örömemet a naplemente fölött tornyosúló bizonytalanra szétfújt felhők látványa, valamit az asztal frissen mosott terítőjén tornyosuló Jagrmeisterek érezhető hidege. És ezt most komolyan mondom. És örültem a füveknek, a fáknak, a Wizz Air gép aranycsíkjának fölöttünk, a círmos cica minden sötét és világos szürke csíkjának alattunk. De most tényleg nem hazudok. Jó volt semleges szavakkal a semmiről beszélgetni, szokásos arccal a megszokott módon zavartan mosolyogni... Elég. Ez nagyon nehéz. De ezt most komolyan mondom.

2 megjegyzés:

(ary)komate írta...

ez tudom milyen. néha jó
élni

vellras írta...

és valóban