FB© is ROCK: Magyarázkodás
renton blogja

csütörtök, szeptember 13, 2007

Magyarázkodás

Mert az ember ugye hajlamos, én meg pláne. Nem, nincs semmi baj. Határozott, céltudatos, vidám és impozáns emberke tudok lenni. De csak ha kedvem tartja. Ó, ha nem így látszik, az sem az én hibám. Csupán az elmémben sorakozó deduktív hipotézisek ütköznek egymással, igen erős kognitív disszonanciákat hozva létre. Mindenki van így. Úgy hívják "meg vagyok baszva állapot". Na jó, lehet, hogy nem így hívják. Intelligencia és elhatározás kérdése, hogy jövőhéten milyen leszek. Impozáns, vagy megbaszott. (Te (nem ti) gondolj, amit akarsz, úgyse gondolsz semmit.)
Mert ugye "odakint farkastörvények uralkodnak" mondanám egy új magyar akciófilm főhőseként. Illetve "a nagy hal megeszi a kishalat" mondanám a Mol elnökeként. Illetve "dogs eat dogs now" mondanám anerikai fenegyerekként. Illetve "az erősebb kutya baszik" mondanám kiábrándult alkoholistaként a kocsmában. Mily jó, hogy én nem mondok ilyeneket. Én csak életvidám, határozott, meg impozáns akarok lenni.
Biztos azért adódik ez a sok lehetőség. Egész nyáron színházat csináltam. Felkértek, megbíztak, rendeztek, rendeztem. És semmi. Becsülettel csinálom. De nem élvezem eléggé. Talán, ha holnap hívna a Sanyi, 15 új Odulakó előadás időpontjával, vagy a Jeanne a Szentivánéjiével. Ugye hátha. Sok hátha kell, azok jók. És várni is jó, ha tudod, mire.
Írni szeretnék most. Kellemeset, könnyűt, jót. És azt akarom, hogy majd elolvassátok, és imponáljon tinektek :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én nem tudom, de az utolsó két sorod, az kellemes és impozáns volt, és nem tudom, de igen!
(vellras)