FB© is ROCK: Narratív szál nélkül (hülyebölcsész)
renton blogja

péntek, szeptember 21, 2007

Narratív szál nélkül (hülyebölcsész)

Ezentúl minél több időt szeretnék a Sültkrumplira fordítani. Ez valamennyire, közel se annyira, mint szeretném, de lelkesít. Azt két hete elfelejtettem mondani, hogy engem az is lelkesít, hogy "hé, olvastam a versed", és feltartott hüvelykujj, pláne, ha olyan embernek tetszik, aki még ért is hozzá. Írjak a hetemről? Ittam sok bodzaszörpöt, kevés sört, egy éjjel felolvastam a teljes Hedda Gablert Orsiéknak, Csabiékkal megtekintettünk egy emlékezetes Hódító hódok epizódot, (Fogadjunk, hogy nem mered) Szilvivel megpróbáltuk elcsúfítani Gwen Stefanit, (véleményem szerint lehetetlen vállalkozás) bejártunk órákra, (hellyel-közzel) Heller Ágnes közhelyeit (tűrhető) és Garaczi közhelyeit (abszolút tűrhetetlen) hallgattuk olykor, olvastam, nem írtam, voltam DC-ben, többet nem leszek, (A kokodzsámbó és a barbigörl ugyanis nem viccből megy. Ez véresen komoly. A legkomolyabb. A verejtékező karaokisrác üzenete egy rég nem működő (vagy mégis!?) képlet: "Ezt már hallottad. Azóta akarod újra. És most szórakozz.")
aztán
Most meg Ede megevé ebédem, ha érdekel, elmesélem honnan a cím, én is úgy hallottam. És Kapa: "Én is ilyen sírdogálós voltam, aztán apám aszonta "Ne sírdogálj fiam!" jól pofánbaszott... Azóta nem sírdogálok" Ennyi.
aztán
Erről jut eszembe, néha eszembe jut egy régi kis fénykép, itt van a számítógép mellett, kellemes lány arc, a hátán idézet, majd hogy a "legjobb barátomnak" majd egy bizos csak véletlenül elejtett "remélem nem haragszol". Hát hogy a picsába haragudnék én bárkire, szívem mazsolája! De azért a gimi nem hiányzik.
aztán
A Püspöki kápolna finoman ívelt támlájú, rododendronhuzatos Barokk székeit nyikorogtatni öröm, gyermeki, titkos öröm, amit az ember csak ritkán érez, mert ma már azt nyikorogtatsz, amit akarsz. Perverzió vagy nem, szeretem Ordasit.
aztán
Puckkal semmi baj, egyelőre jól csinálja, amit csinál, bárcsak jobban élvezné (nyilván így mégis van baj). Ficánkolni nehéz. Le kell adni egy csomó dolgot, amit nem akarsz mert a céltudatosság téveszméjéhez odasétálni csak üres hátizsákkal lehet, ha ilyen messze van. Kompenzálandó az ide nem illő irodalmi nyelvhasználatot: pina. Ficánkolni nehéz. A a magabiztosság képzete ugyanolyan, mint a szerelem vagy a tisztaság képzete. Jól kell beadni magadnak, vagy elfertőződik az a kurva kényes véna. Ficánkolni igenis nagyon nehéz.

Nincsenek megjegyzések: