FB© is ROCK: Nem fennakadni,
renton blogja

szerda, augusztus 22, 2007

Nem fennakadni,

megismerni kell. Megismerni, át- mögélátni. És ha már ismered és mögé tudsz látni, akkor nem szörnyülködni, vagy utálkozni fogsz egy-egy műsor színvonalán, hanem rájössz miről szól a kereskedelmi televíziózás. Úgy kell tekintenünk rá, mint valami furcsa kis állatra, amelyik időnként zsírréteget halmoz fel télire, minden nap párzik tavasszal, gyűjtöget nyáron és ősszel jól bevackol. Mellesleg kártevő. Nyereséget csak a saját kis testének szerez, a többi már nem érdekli.
Egy másik példán keresztül szemléltetve a kereskedelmi tévé taktikáját:
Dobpergés... Látod? Egy darab szar. Most nézzük meg közelről! Tádám! Egy nagy darab szar! Világítsuk meg uv fénnyel! Nocsak! Kék szar! Nyomjuk össze! Nini, lapos szar. Most vágjuk kockákra! Jé! Mennyi kis szar! A lehetőségek száma végtelen, és te máris mennyi értékes percet szántál a megtekintésre, és mennyi profitot termeltél azzal, hogy megnézted a reklámot a "Szaró Világ" (copyright krétakör) szünetében...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

a, általában én a reklámok miatt nézek tévét, szal engem nem zavarnak, sőt kifejezetten érdekelnek...
b, én is kereskedelmi televízióztam
c, megismertem, mögéláttam.
d, amugy nincs tévém, most augisztisban hogy itthon vagyok, néezem csak, amolyan nosztalgia, valós zórakozás, és ismerkedés...

_renton írta...

Nem is miattad írtam eztet :)

_original írta...

hátakkormeg...