FB© is ROCK: Alfa
renton blogja

szerda, augusztus 29, 2007

Alfa

én most abba vagyok, alfába. Győri kekszet eszem a másik Ferivel és ő a gyilkos. Én vagyok a rendőr. Szerintem jól áll nekem, bár a többiek ezt nem osztják. A Dani nem volt még gyilkos, vagyis volt, csak nem mutatta ki eléggé a foga fehérjét. A Dóczi Petit nem szeretem, ha gyilkos. Azt szeretem, ha a Zsófi kurva. Azt nagyon. Meg, ha a Csaba orvos. Ha a csaba orvos és a Zsófi a kurvája, azt nem szeretem. A Szilvi nem tud gyilkos lenni. A Jeanne még nem volt semmi, de nem is szeretne, ő csak Lipták Katalin szeret lenni. A Flori azt szereti ha alszom, és néz. Meg múltkor kergette a tyúkot. Mer kijött. A tyúk kijön, mert bent neki nem olyan jó, mert biztos magányos, meg sok a kakas ott bent hátul, és folyton baszogassák. A Laci szerint olyan, hogy handycam-es mozifilm, nem létezik, vagy ha létezik, akkor blöff. A Juditot, meg a Jucit összekeverem, most se tudom, melyik-melyik, ja meg az Ágó meg a Bini. Van kutyánk, az nincs igazán, de most egy heverőn gyerekkel játszik, csak a bejegyzés miatt.
Eddig a Színjátszótáborról ennyit.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hihi.