FB© is ROCK: Modern ember
renton blogja

csütörtök, augusztus 09, 2007

Modern ember

Nem vagyok vidám és nem vagyok kedvetlen, mivel képes vagyok racionálisan megítélni a helyzetemet, és mivel sem boldogság, sem szomorúság nem létezik. Nem vagyok gyenge, mivel céljaimért képes vagyok sokat tenni. Nem vagyok irígy, mert jól tudom, hogy akinek van valamije, vagy valakije, ő azt a valamit vagy valakit tehetséggel, kitartással, munkával szerezte meg. Nem vagyok gonosz, mert soha senkivel nem teszek szándékosan olyat, amivel bántani akarom. Nem vagyok zárkózott, hisz képes vagyok megnyílni, véleményt nyilvánítani, adni. Nem vagyok ideges, hisz semmi meglepő vagy váratlan esemény nem történhet velem, amivel nem számolok előre. Nem vagyok szerelmes, mert az érzelmek hátráltatnak, ez az eltorzult formájuk pedig egyenesen szétrombol. Nem vagyok félős, mert a világ eszközeivel megbékéltem, azokkal nem dacolok és nem is tartok tőlük. Nem vagyok értelmetlen, hisz tudatom fejlődése valamiféle megismerést szolgál, én a világot, a világ pedig engem. Nem vagyok nagyképű, hisz korlátaimmal tökéletesen tisztában vagyok. Nem vagyok életunt, hiszen jól ismerem az életem változatossá tételének direktíváit. Hogy mi vagyok?
A világegyetem, a fizika, a biológia és a szellem leghatalmasabb paradoxonja vagyok. (kurva nagy, tényleg)

6 megjegyzés:

(ary)komate írta...

reccs... szól a blúz...

(ary)komate írta...

recss... szól a blúz...
a szív ritmusba húz,
ajjajj
megint egy felfedezés, a nadrágon kívül is van világ.
TÖKÉLETES VAGY! :)

(ary)komate írta...

de bocs. nem akartam ennyire témától eltérő hozzászólást. vagy mégis. vagy mégse.

vellras írta...

én nem szeretnék modern lenni, azt hiszem nem is vagyok az.

(letöltöttem a blogod, itt a zsebemben a flopin...)(végre)

_renton írta...

azt hiszem, én sem

_renton írta...

én sem, pont.