FB© is ROCK: Ma este elkezdem
renton blogja

péntek, augusztus 03, 2007

Ma este elkezdem

megrendezni a valaha volt legmulatságosabb István a király átiratot. Csakhát nem azért és nem ott lesz mulatságos, ahol én akarom. Egyébként amíg a filmet nézetem tág pupillákkal és szövegkönyvvel az ölemben, elhatároztam, hogy ha valaha színházzal fogok foglalkozni, én a büdös életben nem csinálok rockoperát. És nem azért, mert eleve halott a műfaj, hanem azért, mert nem értem, nem vagyok képes befogadni ezt az erőszakkal összekevert felszínes kultúrakatyvaszt. Szinte minden ott és akkor történik, amikor a legirritálóbb a számomra. A Bródy szövegei természetesen kellemesek, és talán ez az egyetlen érdekes kérdés a számomra, hogy fognak majd hatni elmondva, éneklés helyett. Persze azt is tudom, hogy akaratlanul is önmaga paródiájáváé fog válni a dolog, de az még nem is zavarna.

Nincsenek megjegyzések: