FB© is ROCK: Szegény
renton blogja

vasárnap, október 21, 2007

Szegény

hülye tücskök azt hitték, hogy a tücsök télen is van, pedig nincs. Elkezdtek nőni a szobámban. Hárman vagy négyen voltak, megdöglött mind, még büdös zöld tücsök korában. Igenis, én utálom a hülye tücsköket, és még addig anyázom őket lelkiismeretfurdalás nélkül, amíg nem ír róluk a Lovasi valami kedves szerelmes számot, (nem amiben felköpik a füvet, a füvet különben sem szokták köpni) ami a tinik kedvence lesz. Egy darabig a csiga is csak egy gusztustanan, hímnős(!), hülye volt. De mondjuk engem tinik nem olvasnak. Szóval akár le is írhatom a Szilason oly közkedvelt tücskös népdal szövegét:
"emse prücsök kan prücsök
mind a kettő jó prücsök
egymás hátára másznak
sok kis pröcsköt csinálnak"
(hogy rohadnának meg)
Igen, gonoszodom, este kedvem támadt beadni egy német srácnak, akivel soulseeken beszélgettem, hogy a magyarok még mindig rettenetesen haragszanak a 930-as augsburgi vereségért, és ezért ne jöjjön mo-ra, mert meglincselnék, sajnálom. A vicc az, hogy nem is hazudtam akkorát. Biztos csak én vagyok pesszimista. Biztos nem is velejéig romlott a társadalom. apropó... új sámángeci-dal:
(tempo giusto)
halgass a szívedre
szavazz a fideszre
mindenki szeretné
forevör emeszpé

Nincsenek megjegyzések: