FB© is ROCK: És Feri visítva röhög...
renton blogja

kedd, október 23, 2007

És Feri visítva röhög...

A Góré nevű tag kommentje a Groteszken saját verséhez (amiről írtam egy kicsit én is)
2007-10-23 17:57:52
"Ferike, de okos vagy, amikor másokat kell kijavítani, becsmérelni, stb. Tiszta gratuláció. Mondom, h nem kívánok vitatkozni, úgyhogy állj le. Attólmég, hogy az utóbbi verseid nagyon jók - mert tényleg azok - még nincs jogod faszfejnek lenni. Tudom, hogy ez remekül megy...ment is mindig, de tudodmit, nem érdekel. Tök mindegy, hogyan húzod le a verseimet, tudom, hogy jobbakat írsz, mint én. Igen, jól látjátok, beismerem, hogy Ferike versei jobbak..sőt talán a legjobbak a Groteszken. De egyelőre Ferikéből én annyit tapasztalok, hogy jók a versei, és, hogy mindenkit, akit ép akkar, kegyetlenül beolt. Nameg néha becsusszan egy-két komment, amikor megdícsér valakit, de ezt is általában valami szarkazmushoz közelítő megjegyzéssel teszi. Lehet, hogy ez a művem SZAR (hát igen, nem is erőltettem meg magam..kb 2 perc volt a 2 össz - és remekül látszik, h Babits is kb pont ennyire írt "jókat"...a felesleges 2 percei alatt), de emberileg 20szor többet mutattam fe eddig ezen a honlapon, mint Ferike.

Jah, igen. És ezer bocs az alapító tagoktól, hogy tagtársamat fikázom, de unom a srácot. Nekem az íráshoz kell felnőnöm, neki megy agyilag. PONT

Ferikének meg üzenem, hogy innentől írkat, akármit, az lesz a válaszom, h "OK". (Már most látom a következő roppanthumoros megnyilvánulását.)"

gyerekek, ismerjétek meg új, ártatlanszívű kis barátomat...

3 megjegyzés:

vellras írta...

mint már említettem, én addig elmegyek zőccségért!

Névtelen írta...

mazochista vagy, ez nem vicces, szomorú, de a magyar szakos hátradől-póz nem segít, és talán -zárójelben jegyezném meg- nem is helyes. a válasz persze: de vkinek meg kell neki mondani, de ő ezt talán nem is igényli. de talán tévedek.

Névtelen írta...

persze a fiú egy patkány, ezt nem lehet vitatni:)