FB© is ROCK: Figyelem, fontos!
renton blogja

péntek, október 05, 2007

Figyelem, fontos!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hű, ekkorában nem nagyon látszik, mik ezek a számok. De én tudom, és ez a kép: fasza!

_renton írta...

Most az van, hogy feltehetem jpegben, ami gyors, de ronda. vagy feltehetem bmp-ben, ami nagy, szép, látható és lassú. de mivel azt képzelem, úgyse nagyon kattintanak rá a kicsi képekre, szerintem így is elég. aki megnézné a képeket nagyobb felbontásban, szebben, ímélejjen nekem, és akkor talán átjön majd a poénjuk.

vellras írta...

a számokban rejlő poén tudása nélkül, nos azt mondom, hogy nem értem. de mikor pedig értem, azt mondom, hogy súlyos, és váá. jajj, de pofánbasztál mindenkit. még azt is akit nemköll. de jó!
nos hozzáfűzném, talán még azt is, hogy én egy kicsit kerekdedebb szívecskét csináltam volna. kb. olyat mint a nyáron nyomattad nálunk.
nos ímélt nem írok, de azé elküldhatnéd. köszike

_renton írta...

okké. hétvégén átküldöm.