FB© is ROCK: A múltkor
renton blogja

szerda, október 17, 2007

A múltkor

Orsi azt mondta nekem ilyen félhomályban, csodálkozva, hogy "Úgy nézel ki, mint a Kispál". Azt hiszem kedves akart lenni.
Tegnap azt mondtam neki, hogy ha rámpislog, akkor olyan vagyok, mint az őzike, akire rávillog a Land Rover xenonfényszórója az úttesten. Azt hiszem, kedves akartam lenni.
Találkoztam Dobra Máriával a persszóban. Aranyos, szerény és tehetséges. Semmi baj nincs vele. Úgy általában a fiatalabb színésznemzedékkel még a Petőfiben sincsenek komoly bajok. Veszprémiek, imádkozzunk egy rendezőért...
Most írni akartam még arról, hogy a névleges díszlet miért 8 millió általában, a végeredmény meg mért ér ötszázezret, és hogy hova hussan el a többi, hogy Balázs Péter hova menjen színházat csinálni, meg ilyenek, de most nem érdekel.

Nincsenek megjegyzések: