FB© is ROCK: Ülök
renton blogja

szerda, október 17, 2007

Ülök

a géptetremben, túl vagyok a második suttyom-Ottakringeremen, és mégiscsak csodás dolog ez az emberi test, mert határozottan nincs rossz kedvem, szeretnék egy árbócot, egy rákhalászhajót, és lehetőleg egy jó nagy vihart! Ja meg még egy sört. Meguntam a subba-iwiw nézegetést, úgyse röhögtem egyiken sem, szóval most belevetem magam a vadregényes veszprémi éjszakába, és szavamat adom, amennyire tőlem telik, hogy holnap délelőtt egy ukrajnai tehervonaton fogok felébredni egy desert eagle-lel a zsebemben és ismeretlen eredetű (talán mérgező) rúzsfoltokkal a galléromon. agyő

1 megjegyzés:

vellras írta...

emlékezel még amir eccer valamiért jókedvbül elkurjantottuk magunkat hogy: áááááájjájájájájáájááájjjjjjj! de szép is volt emlékezem te nagyon jól kurjantottad.
ma én is kurjangattam jó kedvem volt, és hiába ezt nemolykor köllene, de mégis cuki.