FB© is ROCK: Jön velem szembe,
renton blogja

szerda, december 05, 2007

Jön velem szembe,

vigyorog. Emeli a kezét, magasra emeli, ívesen szinte suhanva csap a tenyerembe. Nevet. "Jól vagy?" így kérdi és nevet. Mondom, hogy jól. Kutat a szememben, "tényleg és mennyire?" ezt érzem benne, de én inkább lesütöm a magamét.
Hogy lehet ilyen egy ember. Komolyan mondom, ha egy csapat krisnás közé keveredne, azok áhítattal az arcukon tolongnának, hogy hozzáérhessenek. Hogy lehet ilyen. Kiegyensúlyozott. Kiráz tőle a hideg. Nem értem, nem bírom föl fogni. Kevés vagyok hozzá. Kevesebb vagyok nála. Nevet, mindig nevet és nyugodt, annyira felemelően, megnyugtatóan, káprázatosan nyugodt. ? Mindig. Félek tőle.
Mintha azt súgná, "a nyugalom és a kiegyensúlyozottság bármihez elég". És valamiért ezt a gondolatot kegyetlennek érzem. Mert azt hiszem, van aki nem tud nyugodt lenni, azért mert nem lehet nyugodt.

sokmindenben hiszek ami nincsen
mondtam neked ezt néhányszor isten

8 megjegyzés:

(ary)komate írta...

kicsit erőltetett a vége.
erre azt mondanám, hogy
JÉÉHA........

_renton írta...

Nem értem, miket beszélsz.

_original írta...

szeva

na a pina témájú blogodhoz akkor na:
most talatam a fülke videokat... igen, feri, olyan fülke...

http://www.coolspace.hu/pages/view/d2hhdGlzdGhpcz12aWRlbyxvYmplY3RpZD0xNDMx

http://www.coolspace.hu/pages/view/d2hhdGlzdGhpcz12aWRlbyxvYmplY3RpZD0xNDQ2/

nameg just for you egy kis csöcspromo :) na neem, nem vagyunk obszcének! ugye ferenc!!!

http://www.coolspace.hu/pages/view/d2hhdGlzdGhpcz12aWRlbyxvYmplY3RpZD0xNDQ1/

_original írta...

ja, és hát na, ami kimaradt, hogy mindez különleges válogatás mikulás alkalmából!!! :)

Névtelen írta...

nem értem miért tegezzük az Urat. (by vellras)

_renton írta...

Én már senkit nem értek

Pötyi írta...

én se

_original írta...

akkor hogyisvan, senkiii nemééért semmiit... táádááádááláláláálláááááááá