FB© is ROCK: Egy National
renton blogja

szombat, december 15, 2007

Egy National

Geographic fotóst kivert volna a verejték, ha látja, mit és mennyire művelek én a kis Kodakommal a keringők alatt. De előbb még az igazgatóról. Mert felbaszott. Hogy lehet egy szalagavató ünnepségen tíz percet beszélni szegény szerencsétlen diákoknak arról, hogy 3 hét és félév vége, aztán érettségi, írásbelik, ti meg senkik vagytok, meg fogtok dögleni, ha nem kepesztetek. Lehet, hogy igaza van, de ennyi rémült 18 évest egyhatáron legfeljebb darabolós horrorokban látni. Nem kéne ilyenkor. Mindegy.
Én végig azon gondolkodtam, mennyire nem voltak igazi gimis éveim (mások igazi gimis éveivel szemben), mennyi minden maradt ki, és főleg azon, hogy ez most jó-e, vagy rossz. (Mászolygás.) Néha pedig azon, hogy vannak-e igazi egyetemi éveim, de szerintem ez simán kipipálható. (Örömködés.)
Szóval csináltam 300 fényképet, ami arra volt jó, hogy rájöjjek (full fos fény a teremben ide vagy oda), ez az új is csak egy játékfényképezőgép. Ilyen lett a húgom, miután az előbb sikeresen eltávolítottam a vörösszemét:Nagymamám megjött Olaszból, kaptam tőle ajándékot:Rettenet, éhhalál, pestis, nyomor, gyász, szörnyűség, félelem.

4 megjegyzés:

CyberTimi írta...

olaszból ilyet hordtak már 20 évvel ezelőtt is :-)))

_renton írta...

Sziabia Quimbys lány, örülök, hogy látlak! :)

CyberTimi írta...

akár az elefánt :-)
mégsem vagyok feledhető, yeah, iggeeen!

:-)

Pötyi írta...

szarjanak csak be!
én is be voltam szarva!:)
aztán meg hogy az egyetemi évek ne maradjanak ki (illetve hosszabb legyen a pipa), szerdán irtózatosan be fogunk rúgni!
sőt maradj csütörtökön is(napközben filmezünk és hányunk), este meg padlás dögös hely, és táncolós.
(Szilvikét megkérjük hogy csináljon abból a zseniális forraltborából, veszünk vöröset:))

és tényleg 20 éve is ilyeneket hordtak már olaszból:)