FB© is ROCK: El voltunk ragadtatva
renton blogja

vasárnap, április 01, 2007

El voltunk ragadtatva

Nagyszerű előadás a Jég. Imádtuk. Filmszerű élmény volt nekem, a három részre osztott színpad miatt, mert ahogy a szereplők átmentek egy másik "szobába" az olyan volt, mintha snittet láttam volna. Egyébként meg a Jég tényleg sci-fi :). Csodálkozom is, hogy nem csapott le Hollywood eddig a sztorira. Sőt az Éjszakai Őrség helyett is szerencsésebb lett volna ezt megfilmesíteni Timur Bekmambetovnak.
Nagyon benne van az orosz jelen, (legalábbis úgy érzem) de érinti a rasszizmus témakörét, - ugye Katona Laci monológja után mást se mondhatnánk - meg erősen a szexualitást, mint minden krétakörös előadás. És van benne sok fantasztikus zongorahúrral suhogós, ventillátorral motorozós, fogkefével éneklős, hangulatlámpával maszturbálós jelenet, ami megnevettet meg elborzaszt, szóval a szokásos. A szokásos elszállós szupi hangulat.Ja, és Tilo Werner azt énekelte nekem, értitek, nekem, hogy "I just call to say I love you". Hát esküszöm, úgy elpirultam, hogy csak na! És Scherer Péter rollerral jött, Dani szerint a lányok triciglin érkeztek, ebből logikusan következik, hogy a Mucsi batmobillal robbant be. Ezt mondjuk nem láttuk, csak sejtettük. A roller biztos.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

na most kedvetkaptam, ugyhogy sztem elmegyek, és megnézem majd ezt jól a saját szememmel. (ha játtszák még)

Névtelen írta...

Nekem meg bedugult a fülem tegnap, és most már nem mondhatom, hogy nem miattad vagyok beteg!!!

De azért:

NE FÉLJ!

_renton írta...

Hát Tibi, erre már nem nagyon kapsz jegyet szerintem... Sokkal előbbre kell igényelni.
Dani - amit adtam szívesen adtam :)

Névtelen írta...

na de ha én csak most hallottam róla akkor nem tudok előbb igényelni...