FB© is ROCK: Na még egyet
renton blogja

szombat, április 14, 2007

Na még egyet

Na még egyet gyorsan, amíg be vagyok rúgva :) Bocs tényleg az előző versért, arra volt jó, hogy leírtam, hogy ismét érzem miatta a szörnyű korlátaimat, de most mindjárt írok egy másikat, hátha nem látszanak annyira. Ja igen... Jelentem, nem tudom miért de pillanatnyilag jól érzem magam. Nem hiszem, hogy az ital... Attól inkább szomorú szoktam lenni. Na, mindegy. Ja, és megtaláltam egy huncut olvasómat. Már ott is van a linkek között. Előlem nem lehet elbújni bizony... Jujj. Jobb, ha befejezem.

u.i. - A verset ne keressétek, töröltem (ápr. 14-én, este, amikor végre gép elé sikrült kerülnöm tisztán :))

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy igazi kis Kálámbó veszett el benned. :)

Névtelen írta...

Aki akarta, már elolvasta...és az a rohadt Rédióhed megy a fejemben....még zenét, mert én mindet szeretem és kívülről ismerem...és...szép éjszakát. Mert én még ilyenkor is itt, ahol még a madár sem.

Névtelen írta...

Háhá, én még ilyenkor is! :O

Névtelen írta...

Rossz a kommenthez odaírt idő??? Hmm...nem nyári időszámítás igaz?

_original írta...

én na ost szavaztam a szavazódon ahogy nézem éln voltam az egyetlen eddig aki alófaszra szavazott... :)