FB© is ROCK: Tegnap éjjel kulturáltan szórakoztunk... lesz videó is
renton blogja

szerda, április 04, 2007

Tegnap éjjel kulturáltan szórakoztunk... lesz videó is

Érted, ülök a gépterembe húmondombaszki én máma tanulni nem fogok, az biztos. Húmondombaszki elmegyek a presszóba megnézem mit vetítenek. Húmondombaszki, ez engem nem érdekel, megyek a PPP-be szintbulira, mer meg lettem hívva, érted, forraltbor, ilyenek, érted. Hát ahogy így indulok, aztán megyek-megyek és agyalok egyszercsak elkiátom magam, hogy "Húmondombaszki elindultam a Teleki felé!!!" Húmondombaszki, ekkora bangát se hordott még, érted. Na, basszus odaérek nagynehezen a PPP elé, húmondombaszki, basztam hozni magammal igazolványt, húmondombaszki, mehetek haza, érted. Hazamentem. Visszaértem, érted. Fölmentünk, fényképeztük egymást a Lewy telefonjával húmondombaszki, kanbuli, mindegy, aztán megforrt a forraltbor, érted. Húmondombaszki, még jó hogy utálom a bort, meg a forraltat is, érted, de mér ne ittam volna, hogy ingyen, érted. Húmondombaszki unom itt a fejemet, tűzzünk el innen, érted. Hát megyünk-megyünk az éjjelnappali felé, húmondombaszki, csak legyen valami olcsó sör, mer pézem az nincsen, vágod. 230 a bivaly, húmondombaszki, ez pont kijön, defasza csávó lettem. Megyünk hazafelé, zuhog a víz, bazmeg aszontam, húmondombaszki, megfászok megin, azt jól meg leszek baszva érted...

4 megjegyzés:

_original írta...

humondombaszki, értem, vágom.

Névtelen írta...

baszkinemértem mivan?

_original írta...

hubaszki, nemvágod wazze?

Névtelen írta...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D