FB© is ROCK: Közelgett
renton blogja

kedd, január 01, 2008

Közelgett

az éjfél és azon kaptam magam, hogy vadidegenek között vagyok valahol a Stadion utcában. Egy harmadik emeleti erkélyen voltam. Széken álltam, mert nem volt olyan hideg, mint a padló. Néha odaszóltak, hogy "Le ne ess, ne rontsd el a szilveszterünket!".
A DC-ben mindent összeittam, amit elémraktak. Aztán három körül hazaindultam, mert az idő nagyon lassan telt és nem bírtam ott kivárni a hajnalt. Egyszer hánytam hazafelé menet, piros volt a bortól.
Reggel kaptam egy sms-t. Tamás írt. Tömören az volt az üzenetben, hogy reméli, nem tolom le a héten Veszprémbe a seggem, hogy nyugodtabban tudjon kiköltözni.
Átraktam a pénteki vizsgámat. Nem emiatt. Csak, mert nincs kedvem ott tölteni a hétvégét. Bár itthon se tanulok többet, sőt.
A szilveszterre visszatérve. Örültem, hogy nem küldtem sms-t éjjel. Örültem, hogy örültetek a telefonjaimnak. Próbálgattam a kötelező örömködést, és működött. Volt Píszesség lávosság. És jó év volt tényleg, csak. És jó lesz ez is, csak.

1 megjegyzés:

Pötyi írta...

jó volt ez.:)
jó volt ez.:)
örültem, hogy nem mentél haza olyan hamar.:)
semmire nem emlékszem dc-ből.
csak kb az odaútra.
píszesség
lávosság.