FB© is ROCK: Volnajó.hu
renton blogja

vasárnap, március 15, 2009

Volnajó.hu

Néha úgy indítanék egy blogot (már nem is számolom őket) volnajo.hu címen. Ilyesmik kerülnének bele:
idézőjel kinyitva
Kiállnék hajnalban a faház elé, kidobnám az üres vodkát a szemetesbe. Közben érezném az erdő illatát. Félhomály. És persze a madarak. Ami korábban makacs zajongás volt, az megerősítés lenne. "Éltek? Na igen, élek én is." Esetleg rágyújtanék, de ezt meggondolnám, hisz odabent egyedül hagytam valakit aki vár. Visszamegyek és délig alszunk, amikor már felszállt a pára a fűről és a levelek közt áttűz a nap, hogy a fénye megcsillanjon a vodkásüvegen.
idézőjel bezárva

Addig oké, hogy képzelgek, de úgy vagyok vele, mint a baráttalan napközis a transformerrel. Megelégszem. Nem szentelek külön blogot a fantazmagóriáknak. Egyáltalán, kukába velük. Valami igazi kell, de nagyon. Túlságosan kell...

1 megjegyzés:

Macsek írta...

Én milenneha-val akartam ilyet csinálni *.*