FB© is ROCK: Nem tom mik ezek
renton blogja

vasárnap, március 29, 2009

Nem tom mik ezek

Okos bölcsészek, ha járnak még erre, majd definiálják őket. Mindig amikor ilyesmit írtam úgy éreztem, túlságosan nem értek hozzá, de az alváshoz sem értek, szóval itt görnyedek. Kettő van.

1.
üzenem a géneknek hogy nagyon rossz vicc volt amikor azt a nőt akit tegnapelőtt messziről láttam hasonlóvá tették hozzád persze a gének nem tegnapelőtt tervelték ki a hülye viccüket hanem már embrió korában röhögtek abban a nőben hogy lesz valamikor 2009 elején egy hideg nap szállingózni fog a hó és én öt percig állok majd meredten nézek lefelé az utcán hogy aki velem szemben sétál az egy másik nő rossz humorú génekkel vagy esetleg te vagy

2.
ha meghalnék teszemazt biztos álmodnál velem egyszer kétszer és habár valójában nem tehetném álmodban mégis újakat mondanék és mikor reggel fölébrednél nagyon furcsa lenne hogy mit és miért mondott neked az a halott ember aki nem én vagyok hanem talán egy kicsit te talán elfogadnád az álomban tőlem kapott lényegtelen adalékokat arról hogy ki is voltam és már nem is olyan nehéz elhinni azt a hipotézist hogy ébredés után egyszer kétszer megváltozik még a viszonyunk vagy viszonyunk lesz vagy furcsa viszonyulásunk vagy új viszonyulási pontjaink lesznek a másikhoz de inkább persze neked hozzám de leginkább persze magadhoz

Ha lehet egy apró megjegyzésem, nagy szükségem lenne új emberekre. Jó, ezt most fölírtam magamnak. Állítsátok át az órákat...

2 megjegyzés:

Bazsi írta...

Ez nem esett jól.

(Vagyis valamit jól csináltál.)

woody írta...

Nem értettem, olyan könnyen jött az álom, reggel felkelni sem volt kedvem... tegnap éjjel te malmoztál helyettem.