FB© is ROCK: Nehéz?
renton blogja

péntek, április 18, 2008

Nehéz?

Ugyanis a világ valahogy szarik Hitlerre, meg a holokausztra. A világ valahogy szarik minden egyes ember személyes tragédiájára, szenvedésére és valamiért magasról szarik a helyes(nek tartott) értékrendjére. Ez nem baj, egyszerűen csak ilyen ez a drága világ, spagetti és puding modellek, Stephen Howkingok és Newtonok, nagy bummok és istenek ide vagy oda. A világ szarik az én vágyaimra, a szerelmeimre, a csalódásimra. A világ arra is szarik, ha adott esetben kibaszott velem. Jabocs, a világ nem is tud kibaszni velem. Eddig mindig szart rá a világ és sehogy se akart eljönni a kékes narancssárgás világvége, ha szar napom volt. Hol keressük hát a megoldást barátaim, ha jön a rinya? Hát ne a világban. És nem mondom, hogy mostantól mindenki forduljon befelé, hisz ne feledjétek, kifordítom, befordítom, mégis bunda a bunda, csak azt mondom, hogy magunkkal kell foglalkozni. Mert a világ nem foglalkoztatós nővér, mi meg nem vagyunk speciálisak. Legföljebb hülyék. De az más.
És főleg akkor kell magunkkal foglalkozni, ha szar. És akkor kell a világgal, ha jó. Néha unom, hogy várok. Néha unom, hogy emlékezem. És szörnyen félek tenni, és nagyon fáj lépni, de a világ nem foglalkoztatós nővér. A világ szarik rá, ha holnap elkezdek zsidókat ölni a főtéren, ahogy arra is magasról szarik, hogy örökké szeretni foglak. Ő nem fogja azt mondani, hogy ne. Ezt én mondom. Ezt én mondom. Lecsó azt mondja: "kell az ördög, kell az isten, / két nyomógomb kell a liftben..." Nehéz?

11 megjegyzés:

Pötyi írta...

és még volt képed azt írni a schopenhaueri műveszet-definícióra, hogy blabla...

szval eszembe jutott erről egy vers, catullus: VII.(csak dsida fordításban találtam meg):
Térj már, szegény Catullus, jobbik eszedre
s tekintsd, mi veszni indult, elveszettnek.
Csillogtak rád is egykor szép aranyévek,
mikor - kezed kezében - rítt a leányka,
kit úgy, de úgy szerettél, mint soha senkit.
Jaj, otthon mennyi pajzán tréfa esett meg:
tehettél véle bármit, kedve szerint volt.
Bizony rád is ragyogtak szép aranyévek...
Ma már nem lángol érted. Hát te se lángolj
s ne űzd nyomon tovább ily bús-keserülten.
Állj daccal és keményen, sziklaszilárdan
s mondd: - Ég veled! Catullus férfi, erős lesz,
nem jár utánad és nem kéri szerelmed
s te sírni fogsz, mikor majd senki se kéri! -
Jaj, bűnös lány, miként foly életed eztán?
ki járogat szobádba és ki szeret majd
s te kit szeretsz? kiének vallod a szíved
és ajkon kit harapdálsz gyöngyfogaiddal?...
Catullus, állj erősen, sziklaszilárdan!

tudom, menjen el a picsába, de az istenért... már több mint 2000 éve halott...

lev írta...

-de ha mindenki menjen el a picsába, és a faszomat se édekel, (vagy kit), és leszar ez a világ, hogy jajj, de szar nekünk, neki, neked, nekik, E/T/minden és a levesedmbe is beleköpnek, arról nem is beszélve, hogy lehet büdös vagyok, és a néni is csak azért mosolyog rám a boltban mert már beteg az agya(mástnemtud), akkor mi a büdös faszért van jókedvem továbbra is???

_renton írta...

ja így könnyű. Csakhogy a görögöknek (de talán még Catulluséknak is) külön istenük volt, aki bűntette a szerelmet nem viszonzó embereket (Anterósz). Úgy könnyű ám! Nekünk ilyen istenünk tuti, hogy nincs. Civilizációs betegségben halt meg ez az isten.

_renton írta...

Levi... Mer te egy köcsög vagy :D

Pötyi írta...

megjegyezném, hogy nekem is jókedvem van.:)

(na szép, te meg idézgetsz itt a macskafogó2-ből:S)
a szerelmet nem viszonzó legfeljebb kegyetlen(persze ezért kicsit utáljuk őket), de mi az aki nem lép tovább...(magunkkal szemben vagy túl együttérzőek vagyunk[szegény én...brühühü], vagy túl szőrősszívűek[én állat, én állat, én hülye barom!], azt sem tudom melyik a szarabb...)?

lev írta...

-tudom, hogy köcsög vagyok héé!!! legalább valami újat, legalább te mondanál szóforgatómatyi baszkikám! :P

aztánmeg mondja nekem valaki, hogy nem jó baromnak lenni, vagy sírni a semmin... szerintem szar elsőre nyerni a tombolán!

kÀ0s2 kapitàny írta...

Gigászok harca, ami itt folyik köztetek...Bele sem folyok inkább!
Csak szerényen, csöndben megjegyezném: KURVÁRA BEJÖN AZ ÚJ TELETABIS FEJLÉC!!!!!!:D:D:D
Imádom a művészeted Feri!!!!

(ary)komate írta...

csatizom az elém szólóhoz.
és a témába is akként szólok, hogy a szerelmi bánat egy jó erős katyvasz. én is belé estem. vergődöm a régi nő miatt, depizek az új szépszerelmem miatt...
de azért az élet szép. jön még kutyára derű. egyszer...
amúgy meg gyertek ADF fesztiválra.
http://www.vasze.hu

supercazzola írta...

persze hogy szarik ránk a világ. miután elkezdtünk szarni rá...

lev írta...

-hahahaha, ez jó volt j77! ;)

de asszem én is ezt írtam volt... o.O

supercazzola írta...

szerintem nem:) (legalábbis nem pont azt értettem rajta mint te) de lehet. mindegy, a világ ennél nagyobb dolgokra is szarik...(meg te is, meg én is)