FB© is ROCK: Ezt bogozd ki
renton blogja

péntek, április 04, 2008

Ezt bogozd ki

Isten ments, hogy pesszimistának tűnjek, isten ments, hogy rosszra gondoljak, mert rossz az aki rosszra gondol és óh, be szomorú, míg boldogok a szegény lelkűek, mert övék a mennyeknek országa.
Sanyi szerint (és ez a kis részlet engem pofánbaszott), aki kitalálta a kereszténységet, megélt az életben mindent, amit meg lehetett élni, volt csóró, volt szerelmes, gazdag, sikeres, szegény, kilátástalan, boldog, élt becsületesen, csalt, küzdött, kapott pofont, meg minden földi jót, oszt arra jutott, hogy az ember képtelen elfogadni, identifikálni magát a világban valamilyen EGY isten nélkül. Isten ments, hogy egyedül legyek, nélküled, isten. Isten ments, hogy isten legyek, isten ments, hogy bennem legyen az isten. Rossz helye lenne bennem a mi istenünknek, testvéreim.
Isten ments, hogy bajra gondoljak. Isten ments, hogy nőkre gondoljak, és Istenem, pláne ments meg attól, hogy egy nőre. Isten érdeke hogy gondolkodjak, nem az enyém. Az én érdekem, hogy gondoljak. Nőkre. Isten ments, hogy nőkre gondoljak.
A világegyetem (vagy isten) utóbbi tizenötmilliárd évének legnagyobb tévedése az ember, írtam pár éve egy versben, isten ments, hogy előkerüljön az a vers. Ami nincs elöl, az nincs is. Ami nincs elöl az nincs is, ami nincs elöl, az nincs is, ISTEN csak attól ments meg, hogy ez igaz legyen. Az is van, ami nincs elöl. Ugyeugyeugyeugye... Légyszi. Isten ments, hogy elkalandozzak, isten ments, hogy normálisan éljek, isten ments, nehogy úgy legyen velem, mint másokkal, isten ments meg a szerelemtől, a haláltól, a nyomortól, a világtól, a nőtől, a kígyótól, az almától, és... Mindenek előtt... ISTEN... MENTS...A kép azért lett ilyen gagyi, mer 1. most olyan szar a gépem, örülök, hogy megy, 2. csipkebokor vessző, 3. lusta vagyok rendesen megcsinálni

4 megjegyzés:

Pötyi írta...

Isten ments, hogy ezt így a szemedbe mondjam: de ennél jobb bejegyzést még nem olvastam tőled.
vagy nem emlékszem:)

(akartam írni nagy szavakat, de mivel mindketten utáljuk az ostoba dícséreteket, elmondom a nagy negatívumot: a 2 csipkebokor vesszőn a csabin kívül senki sem fog nevetni:):):) )

kicsit vonnegut-os.:)

lev írta...

-e-e-e


-beee

Turul86 írta...

És Isten a nyolcadik napon mentett!!!:D

CyberTimi írta...

no, melóban olvastam a postot, a csipkebokorvesszőn akkorát röhhentettem hogy a többiek felkapták a fejüket :)))