FB© is ROCK: (Nem én csináltam)
renton blogja

szombat, április 26, 2008

(Nem én csináltam)

6 megjegyzés:

(ary)komate írta...

én nem értem

_renton írta...

én sem

Névtelen írta...

én értem! már elnézést hogy csak így belekontárkodok de utkoztam és ide keverdtem a filmes blogrol. A képen gondolom egy piás üveg van, de a lényeg az ami a piás üvegen van: a mandelbrot-halmaz, ami azon c komplex számok halmaza amik az x1=c és xn+1=xn2+c sorozatra nem a végtelenbe tartanak:) vagy valami ilyesmi, na mindegy a lényeg hogy ez a halmaz fraktál alakú, ezért része a fraktál geometriának amit meg káosz geometriának is hívnak.
bővebben: http://en.wikipedia.org/wiki/Mandelbrot_set
youtube-on meg van videó annak aki nem szeret gondolkodni:]

hang írta...

Én valóban nem igazán értem. Ezt sem, fecót sem, de a többieket sem.
Azt gondoltam régebb óta, hogy ez itt egy entelektuel társaság, akik egymás közt élik meg/ki silány emberi kapcsolataik hiányát. Erre reflektálnak folyvást. Szerepelnek, maguknak, az önös igazolásuk okán, és egymásnak a fényesítés, az ön-, és közegük fényesítése céljából.
Hogy igazolják: ők bizony egy ritka szellemes, kellemes, érzékeny. értelmes lény tipus egyedei.
De egyre inkább, csak az önkielégítést látom. Tenni, akarni, lenni már nem is igazán akar senki sem. Elég a jelenlét, a jelenvalóságban tipródás ténye. A visszfény fénye. Eredi világosság, világítani akarás sehol.... (hogy egyetemista közegben a Mandelbrot-halmaz léte is újdonság legyen....?) Számomra döbbenet! Képzeljétek: süt a nap, az elmúlás, a halál pedig közel....
(Kérném, most erre ne szellemeskedjetek!)

lev írta...

-de ha egyszer ezek tényleg fraktálok!!!
(...)

_renton írta...

leszögezném, hogy én nagyon szeretem a fraktálokat.