FB© is ROCK: Én sem értem, ezt minek...
renton blogja

szombat, április 26, 2008

Én sem értem, ezt minek...

Sikerült az összes pénzemet számítógépre költenem, egészen újra mert a régi tényleg befuccsolt. Most olyan jó nekem itt ülök előtte, nézek bele a nagy monitorfejébe és azon gondolkozom, sok lesz-e a szúnyog az idén, mert ezen nem szoktam, pedig fontos kérdés. Ja, meg akinek még egy csöpp esze van ezen a világon, az menjen ki kavicsokat gyűjteni, béleljen ki velük egy akváriumot és tartson benne furcsa lényeket. Akinek még egy csöpp esze van, egyen fagyit, meg tortákat, akinek még egy csöpp esze van, csúszdázzon, csináljon angyalt a hóba, akinek még egy csöpp esze van, ne álljon meg, akinek van még egy csöpp, azt ajánlom, ne használja.

4 megjegyzés:

Pötyi írta...

de nem ám;)

(ary)komate írta...

Alul pont 63 rovátka van.
De te 24-ig számoztad.
Persze egyértelmű a kép stilizált mivolta. De kíváncsi voltam, hogy a 32 kijön-e valahogy a számokból. De nem.
Örülök hogy jó a géped.
Majd mondd el mit cseréltél le. És miért.

lev írta...

-bukunk vaze bukunk... ja, és szeretem +/- ha esik.

_renton írta...

A gépem teljesen megdöglött, máté, újat kellett venni, így most bár nincs már egy vasam sem, vandálkodhatok újra a neten.