FB© is ROCK: Meg fáradt is vagyok...
renton blogja

kedd, április 29, 2008

Meg fáradt is vagyok...

Japán rockot hallgatok és
rád gondolok, édesem.
Amíg csendes, szívem okés,
de ha zúznak, mérgesen

csapkerászom ezt a támlát,
itt előttem a buszon
néni alszik, édes álmát
megzavarni nem tudom.

S feledni azt, hogy az égen
szivárvány a célszalag;
elvonult a vihar régen,
mégis átszakítalak.

A szélvédőn csippek-csöppök
mind ütemre zengenek,
műszerfalon gombot böknöd
kell, hogy letöröljelek.

Majd ha a sofőr beindít,
csendben haza ballagok,
vagy ha mégse, most és mindíg
japán rockot hallgatok.

9 megjegyzés:

supercazzola írta...

jó!

"szivárvány a célszalag" - ez nagyon tetszik:)

(és most megyek és letöltök pár japán rock cédét...)

Turul86 írta...

Miért van az, hogy mindig a szerelemről akarsz írni és mindig fel is dobod a témát, de a végén valami egészen más sül ki belőle? Nem lenne jobb, hagyni az egészet a fenébe? Vagy ez egy támpont?
Bele se merek gondolni, hogy mi lenne, ha viszont szeretnének!!!

(ary)komate írta...

miért van az, hogy az ilyen emberek, mint én...
szóval bennem erősen váltakozik azon két létállapot, hogy "ki vagyok én mit akarok egyáltalán akárkitől" és a "faszagyerek vagyok, a legnagyobb macsó, gyertek".
de az egyiket néha nem árt felvállalni, és átvinni a túlpartra. de persze hogy csak a másodikat lehet.
szedd össze magad Feri!

Névtelen írta...

(j77-nek: de jó neked, hogy CD-t is tudsz tölteni. És mikor lejön, kiadja a DVD meghajtó??:D Kis fogalomzavarban szenvedsz)

turul86 viszont mond valamit. Adod a Cool gyereket: fekete a blogom háttere, faszákat írok, amiknek még néha én sem tudom az értelmét. Csak az a baj, hogy ezzel más ilyen lelkületű emberkét is magaddal rántasz. Amúgy meg de rossz lehet neked a nemtomhánytízezer (vagy százezer) zsírúj géped előtt. Mindjárt sírok, hüp hüp.

Wilder

írta...

Rendkívül magas intelligenciára vall, hogy fröcsögő rosszindulattal belekötsz egy aprócska aranyköpésbe, majd szövegértési képességed elégtelenségéről adva tanúbizonyságot azt állítod, hogy a blog írójának több tízezer, neadjisten több százezer személyi számítógép van a birtokában.

De azt is mondhattam volna, hogy: köcsög.

hang írta...

No igen. A "köcsög" mindenféleképp intellektuálisabbbbbb!
(Meg adekvát, meg autentikus, meg archaikus, meg praktikus is!!!!)

(magyarázat: "ha megütnek tartsd oda" -- a másik -- "másik orcáját is"!)

hang írta...

Feri! Barátom!

Ha már kevésbé leszel fáradt, megkérhetnélek, hogy ezt a versed (is!) dobd fel oda az új-hangosra?
Hallasz a japán rocktól? Nem! Az se baj, ha hangos!

Turul86 írta...

Szerintem Wilder félreértettél valamit! Mindenki olyan blogot csinál/ír/szerkeszt, amilyet akar és ha nem tetszik, akkor nem kell olvasni.
Egyébként meg az embert kellene nézni és azt, hogy mi a jó, az értékes benne és nem azt, hogy milyen az anyagi háttere vagy, hogy mit ír félre.

Azért persze nem kell "köcsög"-özni sem(akár finoman, akár nem)! Én csak sajnálni tudom azokat az embereket, akik mindenben a negatívumot látják.

Pötyi írta...

kedves Wilder!
szerintem egy kicsinyes, szőrszálhasogató seggfejre vall, ahogy azon lovagsz, amiért cd-t írt, album helyett...
szerintem mindenki megértette, h mit akart Banán mondani.

elmondom mit gondolok.
te felléptél ide, azért, h mondj valami csúnyát Ferire. tök mindegy mibe, csak bele tudj valamibe kötni...
talán el sem olvastad a verset.
és azt hiszed bizonyára, h megmondtad a frankót.
baszottul nem érted a Ferit.
és baszottul félre akarod magyarázni.

nézd Hang, ha valaki ekkora köcsög, akkor nem mondhatjuk rá, h harangvirág...:)

egyébként mindig nagyon idegesített, ha valaki az "emberke" kifejezést használja...:S