FB© is ROCK: Szerintem Té
renton blogja

csütörtök, június 28, 2007

Szerintem Té

bármit elfurikáz a kocsijával a teszkóig, aminek pinája van (eltévedt szöszik, ilyesmi). De ezt azért nem róhatom fel neki, mert elvitt engem is, holott nekem nincsen.
aztán
Éjjel megint találkoztunk a Killer fedőnéven aktív pulis légióssal, de a múltkori kis affér (gázsprével jött a srác, nem azér, hogy rambó vagyok) nem ismétlődött meg, mondjuk most kb 10-en voltunk. Mindegy.
aztán
A koccintós, meg a xanax elálmosít, de nem csinál rossz kedvet. Rossz kedvet ugyanis az csinál, ha nem mondod elégy ügyesen, hogy "ez lófasz". Szori.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindent, aminek pinája van, kivéve hogyha kan!

_renton írta...

:DDDD

Névtelen írta...

nem írtad le, hogy a killernél volt egy pisztoly! azért nem kergetőztünk vele most...

Névtelen írta...

bár engem a múltkor sem ért utol, azonban az a fránya fittségi viszont fenemód kifingatott... mint téged a Karesz bora...:)

Névtelen írta...

Mér nem vállalod a neved, te nyul?

Névtelen írta...

Mert nem tartozik rád, te manguszta!