FB© is ROCK: Névtudomány vizsga
renton blogja

kedd, június 12, 2007

Névtudomány vizsga

Kinn ültünk a teraszon Gabival, hunyorítva néztünk a Napba és dohányoztunk. Néha én azt mondtam, hogy "Na, két óra múlva vizsgázom, neki kell állni". De akkor Gabi szívott egyet a cigijébe, kortyolt egyet képzeletbeli martinijéből és megszólalt: "Hülyéskedsz? Időd mint a tenger, csak lazán, csak lazán..." Akkor még nem hittem el, hogy így megy. Bementem, megírtam. Hármas lett. Pannon Egyetem, sálálálá.

más

Ma este rájöttem, milyen a tökéletes msn beszélgetés. Remélem egyszer módom lesz valakivel lefolytatni:

Egyik üzenete:
Onnan is rossz?
Másik üzenete:
Innen is rossz.

4 megjegyzés:

(ary)komate írta...

ÉS HA EGY SZÓBELI SZIGORLAT?
ÍRNI MINDENKI TUD...

(ary)komate írta...

amúgy meg KÖSZÖNÖM, HOGY RÉSZT VEHETEK MÁSOK ÉLETÉBEN!
EZER HÁLA! :)

gabi írta...

na, ugye megmondtam?! ;)

Névtelen írta...

inennen nem rossz.