FB© is ROCK: Utassztájk
renton blogja

szombat, május 24, 2008

Utassztájk

Nem olyan régen egy kedves barátom azt mondta nekem: "Tudod Feri, van aki mindig rossz buszra száll." Akkor még azt hittem ez hülyeség, mert vagy minden busz oda megy, ahova én akarom, vagy akárhova is akartam menni, oda kellett érnem, ahova a busz vitt.
Mégse lehet hülye az egész világ, hát maradok én. Ha normális ember lennék, odaállnék érdeklődni az Infos pulthoz, csak hát úgy szart ki a jóisten, hogy jelenleg minden vágyam egy jóindulatú buszsofőr, vagy egy Mercedes... vagy lada

Aki folyton rossz buszra szál, szerintem nem tanulékony, de legalábbis semmiképpen nem áll sok lábbal ezen a szargolyón. Kevéssel áll rajta...

UTASSZTRÁJK!

2 megjegyzés:

(ary)komate írta...

ha elgázolnak, az meg életsztrájk.
értem én...

Turul86 írta...

Még soha nem gondoltam így a buszokra, illetve a buszozásra! Lehet, hogy túl racionális vagyok!:S