FB© is ROCK: Kurvaanyád sorozat 1.
renton blogja

szombat, május 24, 2008

Kurvaanyád sorozat 1.

6 megjegyzés:

kÀ0s2 kapitàny írta...

:D:D:D:D:D
szeretlek Feri!!!!!
:D:D:D:D:D:D

Pötyi írta...

:D:D:D
sztem is:)

lev írta...

-először tetszett(mert azt hittem, aztán nem szerettem(mert már nem hittem azt), most pedig muszáj belekötnöm(mert kaptam egy pofont)! kinek a kurvaannyát??? nekem? neked? neki? már megbocsáss, de ez kurvára nem egyértelmű... már megbocsáss, de ezt magyarázzad meg ha belehalsz akkor is, ha én leszek a hülye akkor is, ha bizbasz még akkor is!

egyébként ha nem tartjuk oda az arcunkat egyfolytában a pofonok elé , -így nem szürkülvén bele-, akkor néha elég kijózanító tud lenni havonta-kéthavonta egy jó csípős tanyasi maflás!

_renton írta...

Kedves lev!

A kérdésfelvetésnek örülök, a választ azonban nem akarom megadni. Ahogy tetszik, kurva anyád. :D

lev írta...

-tudodmit, a tijedé. :P

Pötyi írta...

szutyszuty