FB© is ROCK: Az utóbbi
renton blogja

szerda, május 07, 2008

Az utóbbi

pár napban mozsárágyúból jött felém a meleg, meg a hideg is váratlanul, taktikusan. A csillagászat mai álláspontja szerint (a vöröseltolódást figyelembe véve) a világegyetem őrületes sebességgel tágul, a szív pedig ezzel párhuzamosan szűkül. Szerelem. Ez az érzés nem létezik.

FELHÍVÁS!

Ma, hajnali 12:26-kor sms érkezett a mobiltelefonomra ismeretlen számról, ami talán csak az én hibám, mert valamikor elfelejtettem beírni a hozzá a nevet. Mellesleg nemcsak a küldő személyét fedi homály, de abban sem vagyok biztos, hogy nekem kellett volna megkapnom az üzenetet. És most jön, a legdurvább rész. Az sms, amit megkaptam, csak egy fél üzenet (most itt nem fogom megosztani), mellesleg egyetlen hasonlatból állna, ha teljes lenne.
Ha az üzenet küldője idetévedne, súgja meg nekem valamilyen formában, mi jön az "... olyan mint ..." után. Addig is kedves idegen (vagy nem idegen) itt vannak az én alternatíváim:
A. ... olyan mint a nagyi öreg reszelőjével maszturbálni
B. ... olyan mint Balázs Palit kérni a zenegépben és meglepődni, ha meg akarnak verni
C. ... olyan, mint palackpostával beszélgetni Séd patak mellett

1 megjegyzés:

(ary)komate írta...

:)
Én voltam az a galád...
A blogomban olvasható.