FB© is ROCK: Meselemez
renton blogja

szerda, május 07, 2008

Meselemez

"Valami történt a világgal. A szilícium völgy mélyén egy számítógép, amely 14 éve számolta már a pí tizedesjegyeit, váratlanul kidobta az „1234 KOPASZ LEGÉNY HOVÁ MÉGY” számsort. Néhányszáz mérföldnyire onnan Carl Sagan csillagász távcsöve éppen azt mutatta, hogy egy távoli csillagköd szabályos szívalakba rendeződik, majd dobogni kezd. Ezzel egy időben az arecibói rádióteleszkóp kiváló minőségben fogott be egy idegen civilizáció által sugárzott jelet. Az idegenek illegálisan letöltötték, majd remixelve visszaküldték Whitney Houston I will always love you című dalát. Egy magyar asztrobiológus éppen ezt a remixet hallgatta, amikor a mikroszkópja alatt fekvő „Jászapáti 6” elnevezésű meteor felszínéről integetni kezdett felé egy metán alapú életforma."

Úgy döntöttem, lassan elkezdjük a felvételeket! Ti meg majd, ha kész lesz, jól meghallgatjátok...

7 megjegyzés:

(ary)komate írta...

sok jó van az írásban.
ám mégis az fogott meg, hogy az űrlények is illegálisan töltik le a zenéket.
így van ez egyáltalán?
a földi törvények csak az emberekre vonatkoznak?
tehát ha én egy idegen civilizáció Kolumbusza lennék, akkor pusztán felfedezés céljából kényem kedvem szerint letölthetnék akármit az emberek számítógép hálózatáról?
...
persze a kozmikus természet törvények élnek. de mondjuk ha űrlény lennék, azért sem perelhetnének be, mert megöltem egy embert?
... vagy azért beperelhetnek, hogy megöltem egy embert, de azért már nem, hogy megölöm egy másik űrlény barátomat?
...
:)

(ary)komate írta...

mi létrehozzuk itt a fődön a kis hülye törvényeinket...
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

hang írta...

Akkor, ha túl vagyunk az ilyen blogokon, -- de széles NET-szerte is -- szokásos, kötelezően sztoikus-rezignált, csipetnyi iróniával fűszerezett, fásult, cinikus, nihilisztikusan agyament első szellemcsillogtatáson, hsz.-en

………


csak úgy kikapcsolódás képpen, kérlek most – éjjel negyed egykor -- menj le az első, a legközelebbi, nyitvatartó kocsmába, és nézz körül…..


A nyugdíjamat teszem rá, 100%, hogy fogsz találni egy kisebb-nagyobb társaságot, a hely törzsvendégeit, az otthon lévőket, akik túlnyomórészt fáradt, kiégett, elkeseredett, nehéz sorsú, elkeseredett emberek, néhány feltehetőleg kopaszra nyírt, fekete egyenruhaszerű cuccban lévő, sötét tekintetű harmincas-negyvenes körül csüggeszkednek, míg félrészeg állapotban, kissé dülöngélve állnak ott, magasan előrenyújtott karral, kihevülten, de ragyogó, megittasult szemmel, ordítva az ERIKAT harsogják…….

Ha nincs rajtad jel

landolhatsz

ez itt a Föld.

_renton írta...

Mért van zárva a hangos, hang?

(ary)komate írta...

hm...
engem is ennyire nem érteni, mint amennyire én nem értem, hogy mit akar HANG?

írta...

Ez remek!

hang írta...

Legelébb – mert ez itt, még is csak a Te blogod – Neked válaszolok Kedves Barátom: Feri.
Azt kérded, „miért van zárva a hangos, hang?”

Mert csönd van.
Kapitális, -- s hogy a jelen (nem írtam le külön, mert nekem magától értetődő: remek, ízes, szellemes írásod!), bejegyzésed világában maradjak --, orbitális csönd van!

És ez így már kapcsolódik is „ary” dilemmájához: dögletes csönd van, csak némi „zaj” ami olykor hallatszik… „Zaj”, ami nem igazán hordoz üzenetet, csak úgy magamagáért, az önös, önmagát rezgető-csillámoltató hangkeltés kedvéért csupán. Csak annyi az ilyen „háttér”, „fehér” zaj funkciója, hogy önönmagát jelezze: én is vagyok, itt vagyok, lám… És, hogy persze fenemód egyedi, minden mástól eltérő, valami vagyok. Ez a kötelező ön-megnyilvánulási forma. Azt a pillanatot mikor minden csillag, erőlködve másnak, a többitől elkülönülőnek, különbnek, „szellemesebbnek” ’akar’ látszani, a csillagászok-fizikusok KÁOSZNAK nevezik. (Amikor minden(ki) egyforma a különbözőségben: azaz hót egyforma!

És akkor ebből a válasz „ary” önmarcangoló töprengésére: a „hang” hallatszani akar. Mert ez a természete, a lényege. Hogy szól. De nem önmagáért csupán. Jelez. Tehát jel. (em) Köz-öl.
Hordoz valamit, és az nem csak, mint egy öntartó vázon, önmaga.

Meg ne haragudj, fiatal Barátom: nem akarlak én Téged bántani! Nincs Veled (személyszerint) semmi bajom. Csak a mindenáron különbözőségben egyformasággal!