FB© is ROCK: Itt van az életem?
renton blogja

szerda, május 21, 2008

Itt van az életem?

szerintem érdekesek így együtt... (a magyar blogkereső főoldalán voltak, úgy tíz perce)

3 perce Ideje..:P

Képek, azok még nincsenek, majd pénteken. Mert akkor lesz a marosos Képnézés.Elég nehéz volt visszarázódni azokba a szürke hézköznapokba...De a péntek az jó volt. Nagyon. :) És... Folytatás

4 perce Mi a célja, hogy ezt nekem, konkrétan, frontálisan?!

Emberileg hogy' értekelendő, ha Apukám Barátnője (akit régről ismerek és nagyon szerettem), miután Apa hazaköltözött, felvesz iwiw-en, a képek közt az eddigi egy db enigmatikus... Folytatás

5 perce VAN SÉTA?

VAN SÉTA?Újabb extrával bővült Levi mozgása. Most már egyre többet áll kétlábon, neki is indul, bár hosszabb túrákra még mindig csak négykézláb vállalkozik, de a lakásban már... Folytatás

6 perce eső...

gyorsan irok,mert mindjárt kicsngetnek.elöször is: UTÁLOM AZ ESŐT!!!ha esik,akkor nagyon essen!!ne legyen az,h csak egy picit csöpörög és elcseszi az egész napomat,mert az utcák vizesek... Folytatás

7 perce Shopping

Jól aludtam... Álmodtam valamit, amiben benne voltak a keresztszüleim meg F meg egy ilyen nagyon kicsi majom... de nem emlékszem többre. Reggel anyu behozta a kutyusomat, mert este én nem... Folytatás

9 perce Én a WORLD programot szeretném használni

Nyomtató és fénymásolószalonban jártunk: A programok között rejlik az érdekesség& Folytatás

9 perce the final countdown...

még 22 nap. még 22 nap míg megszületik a kiskutyám most már szabad így a pusztába kiabálni, hogy túl van az ultrahangon és biztosan vemhes úgyhogy már nincs is solyan sok vissza,... Folytatás

10 perce reggel. Tükör által homályosan.

fuck. dehülyevagyok. nem baj, most már nem leszek az. xD reggel taliztam Petrával... és hát beszélgettünk. és utálom. xD nem Petrát! xD na jó, mind1. xD kicsit csalódtam. nem baj. xD... Folytatás

5 megjegyzés:

supercazzola írta...

leventét sajnálom, szerintem állati lehangoló, hogy a gyerekkorából egy blogot csinálnak:S

viszont a shoppingosnak nagyon jó bejegyzései vannak: "Lehet, hogy meg kéne keresztelkedni. Hinni kéne. Hinni, és ha unatkozom imádkozni, hogy történjen több jó, kevesebb rossz velem." :D

de xD a legjobb xD az az utolsó xD

_renton írta...

Hát igen, azt nehéz überelni... xD

(ary)komate írta...

"Itt van az életem
Ezen a mérlegen
Elegánsan fogadom a hírt
Hogy nincsen a mennyország
Énnekem azt mondják és
Végső nyughelyül e sírt
Ajánlják örökké
Lent leszel nincs többé
Álom s más elképzelés
Csak hideg meg nyirok
Férgek meg időfog
Amely mint vasat emészt"

/KisPál/

erre (is) gondoltál?

_renton írta...

is

kÀ0s2 kapitàny írta...

Hétfő, hatodikóra, Tesi. És olyan jóvolt, mert futottunk, teljesen készvoltam, és locsolták a füvet, és szivárvány, csuromvíz, meleg, és cipőnélkül fel.
Ez a kedvencem!!!:D:D