FB© is ROCK: Vonnegut azt írja,
renton blogja

kedd, január 06, 2009

Vonnegut azt írja,

annak a legrosszabb, akit senki nem használ ki, és minél többen kihasználnak, annál jobb lesz neked. Azt is írja, hogy a legnagyobb gond, hogy az ember nem akar ráeszmélni, hogy leginkább azt kéne szeretni, aki amúgy is szeret. Néha olyan, mintha úgy választanánk meg, hogy ki felé irányítjuk a szeretetünket, ahogy a moziban filmet választunk.
Nem tudom az én defektem-e, de sokszor mindkét gondolattal mélyen egyetértek.

6 megjegyzés:

(ary)komate írta...

A kihasználós dologgal egyet értek.
A moziban filmválasztós meg számomra evidens. A moziban is azt nézed meg, ami érdekel, ami fel kelti az érdeklődésed, megmozgatja a fantáziádat, olyan témára, ami érdekel. A szerelem is olyan dolog, amiben te akarsz választani, olyan párt, aki megmozgatja a fantáziádat, olyan minőségben, és olyan irányú intellektus felé amilyenbe te szeretnéd.
Nagyon egyszerű ezt az egészet egy szóval elmondani: vágy, vágyálom.
Ez nem azt jelenti, hogy egy féle ideálom van. Sok fajta nőt szeretek, mert sok féle van, amit meg szeretnék tapasztalni. A kis manó lánytól, a magas vékony dzsezztikus alkatig. Az intellektusban viszont érzelmes, bölcsész (művészi) elmét keresek. :) Ez vagyok én. Ez az én vágyam.

CyberTimi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
CyberTimi írta...

valahogy 'echo'-nak tűnik erre a Juno-nak az a része amikor Juno apukája így jellemzi a boldog kapcsolatot:
"The best thing you can do is find a person who loves you for exactly what you are. Good mood, bad mood, ugly, pretty, Handsome, what have you, the right person is still gonna think the sun shines out of your ass. That's the kind of person
that's worth sticking with."

_renton írta...

Tényleg! Ellen Page-ről még nem is raktam ki képet! :)

_renton írta...

Először azt hittem, egy Umberto Eco idézet jön :)))

CyberTimi írta...

hát, fogalmazni azt tudok, kár is... :)