FB© is ROCK: Tegnap az Omischl
renton blogja

hétfő, január 12, 2009

Tegnap az Omischl

úgy röhögött, hogy csapkodta magát az ágyon, és anélkül hogy fölkelt volna, kb. másfél métert tett meg légvonalban (egyenesen a Csaba ágyáig), miután elmondtam neki, hogy fröcsögött már disznószar ganyézás közben az arcomba. Mikor kiegészítettem avval, hogy kishíján már anyakocát is ellettem, beragadhatott nála a levegő, és vége szakadt a visongásnak, de Omischl még fél óráig nem bírt visszatérni a realitásunkba.
Az egészben az a szomorú, hogyha minden így megy lefele tovább, a jövőben örülhetek, ha olyan jó munkám lesz, mint az elletőlegény. Vali, várod már, hogy csütörtökön kétszer is találkozzunk? Én nagyon.

3 megjegyzés:

Pötyi írta...

Azért ennyire nem rossz ám a humorom. Amin igazán kifeküdtem az az volt, amikor elmesélted, hogy a műanyaggitárral a kezedben ugráltál az albiban egy szám közben és leverted a csillárt. A néninek - aki pedig minden bizonnyal tudott mindent, ugyanis van füle - pedig azt mondtad, hogy pakolás közben eltört...:)
na ez igazán vicces:)

_renton írta...

Pakolás közben véletlenül (!) eltört

nem mindegy.

Pötyi írta...

elnézést:)

ez még annál is szebb, mint amikor a hajnali, epés hányásod a kukában valami kidobott, romlott kajának nézte...:)