FB© is ROCK: A Játék
renton blogja

vasárnap, november 30, 2008

A Játék

Macsektól kaptam.
"1. Linkeld be azt az embert a blogodba, akitől a körkérdést kaptad.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Válassz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak."

Ha megszakad a lánc, attól sem fog elhagyni a szerencse, nem hal meg a rákos kisfiú, és ugyanúgy felhív éjfélkor valaki, hogy szeret, nyugi. Szóval kedves kiválasztott bloggerek, ha gondoljátok adjátok tovább a stafétát hét embernek, ahogy én is tenni fogom a bejegyzés végén, de előbb a lényeg.

1. Igyekszem minél többféle zenét hallgatni, de soha egyik sem tudott annyira megfogni mint ők. Örök favorit. (ciki?)
2. Nagyon-nagyon utálom a sárgarépát, kivéve, ha apró darabokban és szigorúan nyomokban lehet föllelni, mondjuk a franciasalátában.
3. Régen megtaláltam a lányt (vagy ő talált meg, nem emlékszem), akibe biztosan tudom, hogy örökre szerelmes leszek. Ja, és nem egy amerikai színésznő, tényleg ismer(t)em. Persze ezzel nagyon sokan vannak így.
4. Szeretnék egy jó verset írni (kezdetnek), de ahhoz sokkal több jó verset kéne olvasnom, és egy varázslatos IQ fröccs se ártana.
5. Soha nem olvastam végig Csehovtól a Sirályt.
6. Régóta szeretném meggyőzni anyut, hogy a Coca Cola jobb, mint a Pepsi, de anyu kérlelhetetlen.
7. Úgy hiszem, kevés olyan szentimentális embert ismerek, mint én. Persze ma mindenki kurvára szentimentális befelé, úgyhogy lehet, hogy mégis ismerek.

És akkor a bloggerek, akiknek továbbdobom a labdát: Szilvi, Pistu, Csaba és Levi, Máté, Pötyi, Mandula, Bazsi.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gondolkoztam ezen.. de ez a játék se kap helyet nálam. Azért örülök, h bekerültem a lista végére :)

kÀ0s2 kapitàny írta...

annyi a baj, hogy azt hiszem 3 darab blogot tudtam volna összeszedni.

_renton írta...

hát aztán...