FB© is ROCK: Á, nem is voltam
renton blogja

szerda, november 12, 2008

Á, nem is voltam

tegnap benyomva mint az állat, egyszerűen elszontyolodtam kicsit. Minden esetre ébredés után (úgy másfél órával ezelőtt) számot vetettem életem legnagyobb terveivel, és már jobb.

1. Verekedni Ronald McDonalddal.
2. Tönkretenni Ryan Reynolds és Scarlett Johansson házasságát.
3. Közös gegszterrepp-dal Barack Obamával a Music TV-n. (+ Fekete és ázsiai olajozott testű táncoslányokkal, sok-sok Dodge Viper-rel és hatalmas aranyláncokkal, néha a refrénben Shakira segít.)
4. Verekedni Csipával a Hooligansből. (Ez esetben ütő, szúró és lőfegyverek segítségével.)
5. Gombatrip alatt szivárványszínű pegazusokat haluzni Pistuval.

Nem is habozom. Elsőként irány a McDonalds. Szevasztok.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Scarlettel azért más tervem is lenne..

_renton írta...

tapír

kÀ0s2 kapitàny írta...

:D
annál még jobbakat is fogunk látni.
:D

Névtelen írta...

"1. Verekedni Ronald McDonalddal."

Szerintem elpicsázna...

_renton írta...

De én ütnék először.

(ary)komate írta...

Kartmen sem sorolt volna fel ennél szebb teendő listát.
Kár hogy nekem nincsenek ilyen extrém vágyaim.
De lehet, hogy csak jobban bele kellene gondolnom...

Pötyi írta...

kihagytad, hogy Takony (Csipa) részeg lenne mint az állat, és fél lábára sánta:)