FB© is ROCK: Lassan
renton blogja

szerda, december 03, 2008

Lassan

ott tartok, hogy fizetnék is az ölelésekért, csak legyenek. Egyébként lehet nekem sms-t is írni, vagy föl lehet hívni, ha valaki csigákat, vagy kavicsokat akar gyűjteni az út szélén, én valószínűleg ott leszek. És majd akkor is keresem a kavicsok között, hogy mért vagyok én örökké kívülálló, szemlélő, aki talán beleszól, de nincsen benne semmiben, talán van véleménye, de nincsen igaza. Hiányzik, rettenetesen hiányzik egy reggel, amikor nem egyedül kell fölkelni. Kurvarég.

4 megjegyzés:

(ary)komate írta...

nekem is hiányzik egy ilyen.
akár én is írhattam volna e sorokat.
lehet, hogy a dárkos kölykök rájöttek a megoldásra.
alapítsunk szektát, legyen ez a magányos férfiak klubbja. növesszünk nagy csöcsöket, és sírjuk ki egymásnak minden bánatunkat.
faszom.
eljön majd a mi napunk wazze.

Turul86 írta...

Én már nem emlékszem, hogy milyen, úgyhogy nem is hiányzik!!!
Na jó, hazudtam!
:S

_renton írta...

jaj gyerekek, nem miattatok mondom, de egyáltalán nem tudom mire jók ezek a bejegyzések...

Turul86 írta...

Néha ki kell írni! Mert jó. Nem lesz könnyebb, de néha orrot is kell fújni, pedig néha igazán értelmetlen.