FB© is ROCK: Teljesen illegális
renton blogja

szombat, december 13, 2008

Teljesen illegális

Mivel épp lusta vagyok, mint a disznó unatkoztam, fölhelyeztem egy non-stop tárhelyre a tavaly összeállított best of lemezt. De nem elégedtem meg ennyivel. Csináltam egy vol.2-t! Hallgassátok, nektek a magyar jogszabályok értelmében szabad, csak engem vihet el a fekete autó. De mivel a látogatottság, és így a letöltések száma igencsak csekély, így ez a veszély annyira nem fenyeget.
Különben... Ha ez lehetséges, a második blogos best még elvetemültebbre sikerült, mint az első. Szemrebbenés nélkül pakoltam egymás mellé sunshineos elektro zenéket, britpoppot, route 66 tábla átlövős andalgós zenét, meg magyaros alternatív nyüzgülést, és akkor még csak egy kis ízelítőt adtam. Legyen gyomrotok hozzá!

Best vol.1 letöltésBest vol.2 letöltés(A borítókra kattintva mégnőnek, és látszani fog a tracklist)

Nincsenek megjegyzések: