FB© is ROCK: Szétvet a méreg
renton blogja

szerda, december 31, 2008

Szétvet a méreg

Filmes blogokat olvasgatok, hasonlóakat az én filmes blogomhoz. De csak abban hasonlítanak, hogy non-profit blogok ingyenes tárhelyen, lelkes szerzőktől. Basszus gyerekek, annyira szörnyű érzés magyar szakosként nyelvtanilag teljesen szétkúrt kritikákat olvasni. És a legtöbb blogon nem kevés ilyen akad. A Filmbuzi ez alól kivétel, intelligens gyerek lehet, Aeon flux meg pláne, neki néha a kezét is megkérném. De a kisebbek... Na jó van egy kis személyes sértettség is bennem, hiszen amíg az ő "hogy is mondjam magának", "a film nagyon tetszetős, jó, azaz remek"- féle írásaikat olvassák, addig a miénket elenyészően kevesen. Csak két példa két különböző agyolvasztó írásból, a blogokat nem nevezném meg:

"Vhol olvastam, hogy nem tetszik a túlzott photoshop. Van benne kivetnivaló, de ha nem ilyen lenne, nem tetszene." (egy plakátról nan szó)

"Nos, a sztori alapján egy szokványos filmnek hangzik ez, én is arra számítottam, noha olvastam kritikákat, hogy itt bizony valami másról van szó. És valóban másról van szó, mert ez nem egy szokványos film."

Pofám leszakad, gyerekek, pofám leszakad. Gyertek ide: http://mozisblog.blogspot.com

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Végre háborgás! Szokványos film-e? Elég durva.. :)

(ary)komate írta...

Mikor msn-en elküldted az első idézetet, azon gondolkodtam el, hogy mit jelent a mondat. :D Azt hittem én vagyok a hülye, hogy nem értem. Most már oké.

(ary)komate írta...

Én sem vagyok százas nyelvtanból, de ha nem vagyok részeg, vagy túl fáradt, akkor általában érthetőek a mondataim.

_renton írta...

Bazsi, pedig pont ezt nem akarom itt többet. Háborogni.

Névtelen írta...

Szeva Feri!
A mozisblogot többeközött azért olvassák kevesen mert elég szar helyen van. Arra nem gondoltál még, hogy átrakod az egésszet cakumpakk a blog.hu-ra? Mo-on talán az a legnépszerűbb blog szolgáltató. Illetve túl keveset káromkodtok a cikkekben, nézd meg a geekz blogot, meg a könyvesblogot: a legtöbb hozzászolás azoknál a ejegyzéseknél van amiket direktbe bicsakanyitógató stílusban írtak(mint a én a resident evil 4ről.) Erre gerjednek az emberek!
Üdv: Péter

_renton írta...

V!

Persze, gondoltam erre. Szerinted megoldható, hogy a bejegyzések, meg a kinécet, tényleg cakumpakk átkerüljön a blog.hu-ra?
Ezek a blogok azért provokálnak tényleg, hogy jöjjenek a kommentek. Ez (káromkodásostul) egy olcsó módszer, ráadásul eléggé jellemtelen, én nem ragaszkodnék hozzá.

_renton írta...

egyébként a te írásod nem volt provokatív, csak néha elejtett egy bazmeget. A blogvilágba ez simán belefér, én is elejtek néha, de csak ha helyét érzem.

Névtelen írta...

hát ööö...Én most regisztráltam egy olyat hogy mozis.blog.hu, csak úgy viccből. A kezelő felülete az nagyon hasonlít a blogspotéra, úgyhogy gondolom a kinécet simán megoldható(bár nem tudom mivel nem férek hozzá a mozisblog skinjéhez, úgylátszik a blog gazdája nem tart elég megbízhatónak. köhömmm.),a bejegyzéseket meg kopipészttel lehet átnyomni.

_renton írta...

No, erről még értekezünk, lehet, hogy átnyomassuk az egíszet

Névtelen írta...

Hehe, pár nyelvész erre most szerintem fogja a fejét, hogy a filmbuzit pozitív példának említed, bár tény, az idézettek roszabbak nálam

_renton írta...

Ismerek pár nyelvészt. szerintem soha nem volt még moziban egyik sem... :D

Névtelen írta...

Mi baj a háborgással?

(Majd megdobja a látogatottságot a veszprempresszo.hu ;))

Névtelen írta...

nem akartam helyesírásnácit írni :)