FB© is ROCK: Perspektíva
renton blogja

szombat, június 14, 2008

Perspektíva

A harmadik világ többezer kilóméternyire. Európai állampolgár vagyok. Kellemes hegygerinc kanyarul a fejem fölött északon, vihart, hideg szelet csak mérsékelten enged át. Tengerszint feletti magasságom legalább 173,1638 m. Frissen nyírt, harmatos fű mellett frissen fektetett tükör-aszfalton rohanó frissen hangolt futóművű légkondícionált buszban haladok frissen kiagyalt céljaim felé, melyeket elérni fizikai képtelenség, de újakkal beérni föltétlen végtelenség.
Elfelejtettem minden távolságot, el se rejthettem minden álmosságot, amit előled akartam és már vagy tízszer elfelejtettem minden kocsit és házat és vagy 15-ször minden nőt, de tényleg, minden este újra elfelejtlek téged is, és mákom van, mert van sokminden más és sokmindenki más, köztudomás, benyomás, vérnyomás, légnyomás, féknyomás, papírnyomás.
Ne haragudj, elfelejtettem mért jöttem, csak azt tudom, hogy mindig álmos vagyok.
Európai állampolgár vagyok és a lábam alatt kigördülő vicces "trombitanyelvek" a frissen fektetett aszfaltok.

3 megjegyzés:

kÀ0s2 kapitàny írta...

érzem.

(ary)komate írta...

azt, hiszem, hogy ezt én írtam.
ennyi hülyeséget csak én tudok írni.

_renton írta...

meglehet, máté