FB© is ROCK: Beteg vagyok
renton blogja

kedd, június 03, 2008

Beteg vagyok

14 megjegyzés:

(ary)komate írta...

http://www.google.hu/search?q=beteg+vagyok&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:hu-HU:unofficial&client=firefox-a

Pötyi írta...

gyógyulj meg!

_renton írta...

igyekszem...

Máté?

lev írta...

-anyu. -k.

_renton írta...

?

kÀ0s2 kapitàny írta...

XD
nem is te vagy a beteg...
?

lev írta...

-anyu + többesszámjel(a tiszteletekre) = megoldás.

_renton írta...

Levi, halvány lila gőzöm nincs, miről beszélsz...

kÀ0s2 kapitàny írta...

XD

(ary)komate írta...

akkor most elmagyarázom...
azzal, hogy google-ban rákerestem a "beteg vagyok" kifejezésre, és belinkeltem neked, azt akartam kifejezni, hogy még annyi más ember rajtad kívül betegnek érzi magát. ezen felül azt is jelenti, hogy ezer meg ezer megoldása van annak, hogy meggyógyulj.

_renton írta...

A kettőnk közötti saussurei mintájú információáramlást nagyban nehezíti kedves Máté, hogy a denotátumokra és konnotátumokra irányuló figyelmünket teljesen eltérő módon osztja meg az agyunk bal agyféltekéje.

(ary)komate írta...

valóban.
de én próbálkozom.
sokkal jobb valami elsőre érthetetlent mutatni a másiknak, mint azonnal érhető, ámde unalmas megjegyzést tenni.
gondolom, ha valaki érthetetlen dolgot talál, akkor elgondolkozik azon, hogy ez most mi a fene? és ha a keresés közben rátalál arra a jelentésre, amit én akartam mondani, akkor a küldetés sikerrel járt.
de ha nem sikerül, akkor is nyertünk tapasztalatot. legalább az egymás közti kommunikáció terén.
kedves Ferenc. :)

(ary)komate írta...

ja és...
van elég ember, aki "normális" megjegyzéseket tesz.
én különc akarok lenni. én valami mást akarok mutatni.
de legalábbis máshogyan.
és ha egy extrémebb megoldással jutottál el ahhoz, amit én modntam neked, akkor valószínűleg jobban fogod értékelni azt, amit találtál.
...
:)

írta...

Ferci, inkább mondj valami meglepőt.