FB© is ROCK: Vessünk most
renton blogja

péntek, február 29, 2008

Vessünk most

egy pillantást erre a képre, melyen azt magyarázom a hölgynek, milyen volt, amikor egy hátizsákkal beutaztam egész Nyugat-Európát. Alig emlékszem már, talán 74 őszén készült a fotó, legalábbis a tévé típusából és a kép minőségéből (feltehetőleg Smena 8M) erre következtetek. Na mindegy, a lényeg, hogy eszembe jutott a fesztivál, a szabadság, a bortubívájd, a ródtúdöhell, minden. Jön a tavasz. Évszakokat soha nem várok, legszebb a köztesség... 1974! Épp csak bimbódzott még a szerelmünk, az őszi nap lágy fátyolt terített a búzamezőkre, aztán váratlanul kitört a nagy nemzetközi olajválság, a valutám elértéktelenedett, a nőm meg otthagyott. Abban az évben romlott el minden.

4 megjegyzés:

írta...

Emlékszem, akkoriban épp haragban voltunk, mert elszeretettem tőled Réncsi néni kiskutyáját...

lev írta...

de még jó, hogy Afrikába emigráltunk nem??? én a mai napig nem bántam meg azokat a fekete csajokat!

_renton írta...

Hát igen Levi, de szerintem azért túlzás volt megskalpolni őket és hetekig hordani a hajukat...

lev írta...

De abban Te is egyet értesz, ha nem tesszük(és tudod, hogy mily álmatlan éjjszakáim voltak azalatt, s még utána évekig), most nem lehetnénk itt...