FB© is ROCK: Álmomban
renton blogja

hétfő, február 25, 2008

Álmomban

Pokorni Zoltánnal vitatkoztam az oktatási reformokról. Egyszer csúnyán beszólt, pár perc múlva visszabeszóltam neki, arra már nem emlékszem, konkrétan mit, de arra igen, hogy azt válaszolta megbánóan és a jegyzeteibe mélyedve, hogy "Na igen..." Ez a többszörösen képtelen szitu meglepően jó kedvre derített álmomban, no azért nem annyira, mint amit utána álmodtam, és amit nem mondhatok el, mert szégyellős vagyok, meg mindenki tininek fog nézni, ha kiderül, hogy álmomban Christina Riccivel kefélek. Hopsz.

Új mese a megosztón!

Más.
Az utóbbi hetekben már két irodalmi portálra kaptam meghívást, csak úgy, mert valamit valahol olvastak tőlem. Van akinek úgy nő az egója minden kis apróságtól, mint a szuperjég szilánkok a tengerben. Az irigylésre méltó. Mert nyugalmat szül, és még satöbbi. De azért én is örülök.

4 megjegyzés:

lev írta...

asztapicsa. mármint a mesére. én azt hittem mese lesz. meg mást is hittem. na jó, hiszek tovább, nemárthat.

kÀ0s2 kapitàny írta...

...van, aki a sohs ki nem ürülő fröccsöspohár hatására vált hightech-robot gyárossá...A neve rémlik: Czvytkákovits TamásH (bocs), csak arra nem emlékszem, az ország melyik felén történt. :D:D

lev írta...

Te! ezt a cigiset én még átnézem mégeccer, mert furcsálom egy kicsit.

jah, az a fröccspohár Karmoisz Gerzsont is megtalálta, "más" volt a srác, de TamásH-nál többet volt úgy rémlik. (bocs) de az nekem sem, hogy hol. :P :D

(ary)komate írta...

nem értem, hogy vagy képes Pokorni Zolival álmodni?
Te egy állat vagy.